Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

25 Ocak 2013 Cuma

HM Eski Kıyafet Toplama Kampanyası

H&m de Şubat ayında başlayacak ,hem sizin kazanacağınız hem doğanın kazanacağı harika bir projeden bahsetmek istiyorum.

Şubat ayından itibaren yani 1 hafta sonra tüm dünya ile aynı anda Türkiye'de de başlayacak olan eskimiş veya giyilemeyecek durumda olan bir poşet dolusu kıyafetlerinizi;
İstinye Park, Marmara Forum ya da Ankara Cepa'daki H&M’lere bırakıyorsunuz.
Her türlü markadan, her türlü şartta kıyafet kabul ediyor H&M.
Kişi başı günde en fazla 2 alışveriş poşeti bırakabilirsiniz.
Her bırakılan eski kıyafetlerin olduğu poşet karşılığında 5 TL hediye çeki alacaksınız.

Tüm bu projenin amacı her sene tonlarca tekstil ürünü çöp olarak atılıyor. Yapılan araştırmalara göre atılan kıyafetlerden %95 oranında tekrar kullanılabilir, giyilebilir yada geri dönüştürülebilir durumları var. Uzun vadede H&M, ürünlerin çevreye olan etkisini azaltarak, tekstil iplikleri için kapalı bir döngü yaratmak istiyor. Amaç, tekstil ipliklerinin tekrar kullanılmasını sağlayacak teknik çözümler üretmek.

Düşünsenize dünya ile aynı anda global bir ayaklanma var çevre için yapılan. Herkes eskilerini verse fena mı olur? hem siz karlı olun hem geri dönüşüme katkınız olsun. Şubat ayıyla birlikte eski kıyafetlerinizi size en yakın H&M'e bırakmayı unutmayın...

1 yorum:

  1. ben bu kampanyayı farklı bir amaç için 3 ay önce başlattım.kullanılmayan giyisilerden yeni tasarımlar yaparak yardıma muhtaç çocuklara hediye etmeyi planlamıştım.insanların eskileri bile çok kıymetliymiş.umudumu kesmedim ama ben kendime ait giyisilerden tasarlamaya başladım.

    YanıtlaSil