Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

22 Ocak 2013 Salı

Film Tavsiye,CELAL İLE CEREN ŞAHAN GÖKBAKAR


Türk komedi sinemasının gişe rekortmeni ismi Şahan Gökbakar'ın, senaryosunu kendisinin kaleme aldığı “Celal ile Ceren” adlı yeni filmi 18 Ocak 2013 tarihinde vizyona girdi...
Ben Şahan Gökbakar hayranı olmamama ve filmlerine çoğu kişi gibi önyargı ile yaklaşıp, belli bir kesime hitap ettiğini !! düşünmeme rağmen vizyona girdiği ilk gün bu filmi izleme şansı buldum.
Bir çok yorumun aksine ben bu filme bayıldımmmmm..!
Çok ama çok güldüm, bazı sahnelerde gülmekten nefes alamadım..!

Kadın-erkek ilişkilerine farklı bir açıdan bakan Şahan Gökbakar, uzun yıllar birlikte olan sevgililerin birbirlerini kaybettikten sonra yaşadığı deneyimi, yine komedi dozu yüksek özgün mizah üslubuyla beyaz perdeye taşıyor.
Filmin başlangıcı çok şeker ve komikti,zaten başlangıçtaki fragmandan filmin ne kadar komik olduğunun sinyallerini alıyorsunuz!

Yapımcılığını Şahan Gökbakar’ın yeni kurduğu Çamaşırhane’nin üstlendiği “Herkesin bir Ceren’i vardır” sloganıyla karşımıza çıkıyor.

Devamında ise, Ezgi Mola'nin doğal oyunculuğuyla devam eden oldukça akıcı ,hiç sıkmayan ve  güzelllll bir final ile sonlanan ,beklentimin oldukça üzerinde  bir filmdi benim için...

Salondan çıktığımızda herkesi ağzı kulaklarındaydı açıkcası.Şahan Gökbakar'ı ve Recep İvedik serisini sevmeyen ben bu filme bayıldım.

Filmin konusu ise oldukça basit, merak edenler için kısa bir özet,
Filmin konusuysa şöyle; babasının dükkanında çalışan esnaf Celal’le, büyük bir yapı markette departman sorumlusu olarak çalışan Ceren yaklaşık altı yıldır birliktelerdir. Evlenmeye karar veren çiftin yakın arkadaşlarının sebep olduğu çeşitli olaylardan dolayı Ceren ile Celal’in evlilik plânları da suya düşer.

Sizlere de yorumların aksine gitmenizi ve komik bir seans geçirmenizi tavsiye ederim..!














1 yorum:

  1. Ben de çok beğendim. Daha önce bir Şahan filmi izlememiştim. Fragmanları izleyip beğenmediğim için gitmedim hiç bir filmine ama bu film bir başka. Fragmanı komik ötesi ama kendi daha da komik.2 yarının başından tepinerek güldüğümü hatırlıyorum hatta nefes alamadım o kadar çok güldüm ki :) Kesinlikle gidilmesi gereken bir film gülmek garanti ;)

    YanıtlaSil