Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

11 Aralık 2012 Salı

THE BODY SHOP HARİKA YILBAŞI ÜRÜNLERİ...


Yılbaşının yaklaşması ile, bütün mağazalarda yeni yıl heyecanı ,ürünleri ve renkleri almış başını gidiyorrrr.
Avm 'lerin en şirin ve en ışıltılı hali, yılbaşı ürünlerinin mağazalara gelmesi ile kurulan birbirinden güzel stantlar, yılbaşı renklerine bürünmüş bir sürüüüü ürün , hediyelik set vs.hepsi yaklaşan yeni bir yılın habercisi ve en güzel hali...


İşte bu güzel dönemin ,yılbaşına özel koleksiyon çıkaran markalardan bir tanesi de Body Shop.

Her sene de olduğu gibi bu sene de Yeni Yıl Özel Ürünleri ile karşımızda.

Birbirinden güzel mis kokulu ürünler harika kutular ile bizlere sunuluyor.İster kendinizi şımartmak isterseniz de hediyelik ne alsam derdine son veren, her bütçeye uygun harika setleri ile bu sene de beni benden aldı:)

Ben her sene olduğu ve yılbaşı ürünlerine olan özel ilgim nedeniyle :)bu setleri çıktığı gün aldım ve kullanmaya başladım.
Ne mi aldım??
Ben vanilya, kızılcık ve zencefil seçenekleri olan bu üçlünün zencefilli olan büyük boy setimi koleksiyonuma ekledim.Kızılcıklı dudak parlatıcısına da karşı koyamadım.

Yılbaşına doğru da sanırım yukarı da görseli bulunan bu şirin ve mis kokulu oda kokusu çubuklarından hem hediye hemde kendim için almayı düşünüyorum.
Kocaman paketi ile hem çok şirin hemde bir alana bir bedava kampanyası ile çok cazip ;)


Vanilya, kızılcık yada zencefil seçim sizin:)
Sadece yılbaşında çıkan bu ürünleri denemenizi tavsiye ediyorum.Aşağıda görselleri bulunan bu cici setleri de hediyelik olarak sevdiklerinize alabilirsiniz diyor veeee hepinize mis kokulu günler diliyorum...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder