Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

8 Ekim 2010 Cuma

***SEVEREK KULLANIYORUM- GENERAL MOBİLE DST DIAMOND***

COK FARKLI  BİR TELEFONU OLSUN İSTEYENLERE...

Sizler için sadece genel özelliklerini yayınladıgım bu telefonu elinize aldıgınız an hiçbir özelligiyle zaten ilgilenmiyeceksiniz:) cünküüü daha önce bu kadar şık tasarımlı bir telefonla tanısmadınız...Bayanlara özel dizayn edilen bu telefonu bende ilk görüste bayıla bayıla aldım, eve gelince özellikleriyle ilgilendim.

Beni bu telefonda ilk cezbeden harika tasarımı ve rengi oldu.Daha sonra üzerindeki kristal taşlar ilgimi cekti,dahada sonra arkasında bulunan aynası tam biz makyajseverler düşünülerek tasarlanmıştı.Ruj tazelerken çantada ayna aramaya son bu telefon aynı zamanda bir ayna:) Menüsüne gelirsek tam bir bayan menüsü sizi bekliyor.Menü karakterleri topuklu ayakkabı,ruj vs...
Bu telefonda çift hat mevcut yani anlıyacagınız yok yok...
Tek bir dez avantajı var oda , elinizde telefonu gören herkesin size modelini ve özelliklerini sorup anlattırması:)

Bu telefon deri, beyaz özel tarz bir mücevher kutusunda satılıyor.İçerisinde tektaş kolye hediye olarak cıkıyor ve farklı yapıda oldugu ve taşıma kabı bulunamaması düsünülerek beyaz bir tasıma kabı da düsünülmüş...
Anlattıgım gibi bu telefon bir harika,ben bayılarak kulanıyorum , sizede tavsiye ediyorum...

Ağırlık 75 Gr
Genişlik 70 mm
Yükseklik 70 mm
Kalınlık 16.3 mm
Titreşim Var
Handsfree Var
Bluetooth Var
Ses kaydı Var
Pil Tipi Li-Ion
Bekleme süresi 180 saat
Konuşma süresi 3 saat
Renkler Beyaz
Uçuş modu Var
Bluetooth versiyon 2.0
USB Desteği Var
Çift SIM kart desteği Var
İşlemci sayısı Tek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder