Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

8 Ekim 2010 Cuma

***KIŞIN EVLENECEK GELİN ADAYLARINA TAVSİYE BU BOLERO HARİKA***


Kış aylarının basladıgı bu günlerde Ramazan Ayı nedeniyle ileri tarih almak durumunda kalan gelin adayları, bu tavsiyem sizler için.Bu boleroyu görür görmez vuruldum ama benim için cok gec:) Ekim ayı gelini olan ben ozmanlar bu modeli görmüş olsam kesinlikleee giymek isterdim.Gerci ben sıcak bir günde evlendim ama olsun genede görsem 'belki hava serin olur diye' kesin diktirirdim:) Sizde bu boleroyu benim kadar begendiyseniz işte size güzel bir fırsat.Modeli benden temin etmesi sizde...unutmadan , bu modelin uzun kollu şekli yapılarak kışında gelinlik üzerine tercih edilebilir.Benceeee cook ama coookk cici...Hadi bakalım BEGENEN GELİNLER terzilerine :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder