Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

15 Şubat 2013 Cuma

İzledim,Tavsiye ROMANTİK KOMEDİ 2 Bekarlığa Veda

2010 tarihli Romantik Komedi adlı filmin devamı niteliğinde olan yapım Cemal Hünal, Sedef Avcı, Sinem Kobal, Burcu Kara, Gürgen Öz, Gökçe Özyol ve Engin Altan Düzyatan'dan oluşan çekirdek oyuncu kadrosunu devam filminde deaynen devam ediyor."Bekarlığa Veda" konseptinde çekilen filmin yönetmenliğini ise ilk uzun metrajlı sinema işine imza atan Erol Özlevi üstleniyor.

Romantik komedi 1  i çok ama çok beğenmiştim, bu nedenle 2. filmi merakla bekledim...Vizyona girer girmez de hemen seyretmek üzere sinema salonuna koştum.Malumunuz benim için işimle alakalı olması nedeniyle de merakla beklenesi bir yanı var.

14 Şubat Sevgililer Günü'nde vizyona girmesini her ne kadar ticari ve sevgililer günü ticari pastasından payına düşeni almak  amaçlı olduğunu düşünsem de , filmi beğendim.

Oldukça komik ve güzel bir film.Fakat bende ki etkisi ilki kadar olmadı.Bunda filmi ilki kadar özenli bulmamam etkiliydi.

Malum filmin adı 'romantik komedi bekarlığa veda olunca bende düğün, kına gecesi konusunda farklı gelinlikler, özenli ve şık dekorasyonlu organizasyon , 2013 gelin-damat modasına yön verecek detayları beklerken , sadece bir balayı oteli reklamı ile karşılaştım...
 
Oyunculara gelirsek, Sinem Kobal her zaman ki gibi şık ve şirindi.
Engin Altan Düzyatan karizmatikliği ile ,Gürgen Öz ise çok ama çok komik rolüyle filmin kahramanları.Burcu Kara ve Sedef Avcı ise bu filmde oldukça sönük kalmışlar.Filme yeni katılan Öykü Çelik'in ise oyunculuğunu ilk kez beğendim. 

 
 Kısacası eğlenceli bir film izlemek ve gülmek için bu filmi sizlere de tavsiye ediyorum.Ama ilk film kadar eğlenceli, komik ve özenli olmadığını da belirtmek isterim.Filmin kısa bir özeti için sizi aşağıya alalım :)
 
Esra evlilik hazırlıklarına hız verirken, Didem grupta henüz evlenmemiş tek kız olarak kaldığını fark eder. Panikleyen Didem, sevgilisi Cem'i bir punduna getirip evlenmeye ikna etmeye çalışır. Fakat Didem'in bu hallerinden habersiz Cem yeni bir filmin hazırlıklarına başlar ve başrolü paylaştığı Gözde adında bir kadınla tanışır; tamamen işine konsantre olur. Her şey üst üste gelince Didem kıskançlık krizine girer ve Cem'e çaktırmadan onu izlemeye alır ve ekibin erkeklerinin Antalya'da bekarlığa veda partisi yaptıklarını öğrenir. Erkeklerin peşine düşen kızlar, otele dansöz kılığında girmenin yollarını ararlar...



2 yorum:

  1. bu filmi çok merak ediyordum.programa alayım bari..bloğunuzu da takibe aldım. Bir Ankara'lı olarak güzel haberlerinizi takip etmek çok güzel olacak:)bana da beklerim www.cosmodemo.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. bilmem ön yargımıdır bendeki ama bir film tutmuşsa onun ikincisi üçüncüsü çekildimmi ilki kadar güzel olmayacağını düşünenlerdenim.

    YanıtlaSil