Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

15 Ocak 2013 Salı

İZLEDİM,SILVER LININGS PLAYBOOK,UMUT IŞIĞIM


 Bu haftasonu merakla giderek izlediğim bu filmi sizlerle paylaşmak isterim...

Merak edenler için filmin konusu aşağıda...
Tavsiye eder misin diye soranlar için ise cevabım,hayır!
Bradley Cooper,Robert De Niro bile bu filmi izlenir hale getirmeye yetmemiş.Bana sorarsanız oldukça durağan , sıkıcı ve basit bir film.
Görsellik deseniz Bradley Cooper dışında görsellikte sıfır :)Birde bu filmin Oscar'a bir çok dalda aday olduğunu duyunca çookk şaşırdım...
Kısacası , ben beğenmedim, tavsiye de etmiyorum...

Eski bir tarih öğretmeni olan Pat Salitano (Bradley Cooper), yaşamında değer verdiği her şeyi bir günde yitirmiş bir adamdır. yaşadığı ciddi bir travma sonrası patlar ve ardından mahkeme kararı ile 8 ay rehabilitasyon merkezinde tedavi görür. Çıktıktan sonra hayatını düzene koymak şartıyla ailesinin evine geri yerleşen Pat'in yegane amacı düzgün bir adam olup, işini geri almak ve karısı Vicky'yi bu sayede geri kazanmaktır. 
Fakat durum Pat için sandığından daha zor olacaktır. Bir yemekte, aile dostu Tiffany ile karşılaşan Pat, genç kadınla eski eşine ulaşmak amacıyla yakınlaşır. Bir 'iyilik' karşılığı Pat'e yardım teklif eden Tiffany, her ikisi içinde umut ışığı olacak yeni bir kapı açacaktır... 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder