Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

6 Aralık 2012 Perşembe

Watsons ilgisiz , bilgisiz Personel

Türkiye'ye son 5 yılda çok sayıda kozmetik market ve marka giriş yaptı.Eskiden yurtdışından getirttiğimiz bir çok marka bu marketler sayesinde artık bizlere daha yakın.Bu markalardan bir tanesi de Watsons.

İlk açıldığı günden beri bu markanın kullanıcılarındanım.Bir çok ürününü çok severek ve beğenerek kullanıyorum fakat son zamanlarda ben ve arkadaşlarım tarafından bu markanın çalıştırmakta oldukları personellerinin ürünler hakkında ,müdürlerinin de kampanyalar hakkında ne kadar bilgisiz olduklarına şahid olduk.

Bu yazıyı size saç ve makyaj ürünleri vs.konusunda danıştığınız çalışanların her tavsiye ettiğini almadan bir kez daha etiketi okumaya vs.tavsiye etmek üzerine yazıyorum.Defalarca tavsiye edilip , cildime uyumsuz olan ürünler nedeniyle ben ve çevremde ki bir çok kişinin de sorun yaşadığını belirtmek isterim.

Maalesef bu markanın müdürleri de personeller kadar ilgisiz . 100.mağaza şerefine yapmış oldukları birebir hediyeli ürün kampanyalarından dahi bi haberler..!
Seçtiğimiz ürünlerin indirimlerini bilmedikleri için merkeze mail attıklarını 3 gün sonra cevap geldiğini o süreçte de indirimin bittiğini şaka gibi tarafımıza ilettiler ki en komiği de buydu.!
Watsons da gözlemlerim maalesef bu şekilde sizlerle de paylaşmak istedim...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder