Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

8 Aralık 2012 Cumartesi

TAVSİYE* saç bakımı için harika sonuçlar ***Matrix Biolage Fortetherapie***

Yazıma öncelikle denemediniz hiç bir ürünü ,sizlere 'tavsiye' başlığı altında yazmadığımı bilmenizi isterim.Özellikle uzun süre kullanıp , faydasını gördüğüm bakım, kozmetik , makyaj vs. ürünlerini sizinle paylaşıyorum.Sizlerin paylaşımlarını da merakla takip ediyorum.

İşte size yaklaşık 3 aydır düzenli olarak kullandığım saç bakımı ve şampuanım. Kuaförümün zorla satması sonucu alınan fakat sonucundan da bir o kadar memnun kalınan ikili...

Sarı saçlara sahip olan ben bu şampuan ve bakım kremi sayesinde kuru, yıpranmış görünümlü , dolaşık ve mat saçlarımdan kurtuldum.Sürekli söylenen 'sarı saç bakım ister 'sözüne bir çok bakım kremi kullandıktan sonra dahi sonuç bulamayan ben, bu bakım kremi ve şampuan ile düzenli kullanım yaparak saç bakımı sorununa çözüm bulmuş oldum.

Bu bakım kremi ve şampuan sadece sarı saçlara özel değil bunu belirtmek isterim.
Siz de yıpranmış , işlem görmüş , mat, zayıf saçlarınızdan şikayetçi iseniz bu mis gibi kokulu saçı yumuşacık yapıp besleyen ikiliden denemenizi tavsiye ederim.
Yalnız kuaförünün bana söylemiş olduğu bu ikilinin birbirini tamamlayan ürünler olduğu ve beraber kullanılması gerektiğiydi ki bunu da kullanım sırasında zaten hissediyorsunuz. Şampuanın ve kremin yapısı diğer ürünlerden oldukça farklı , yumuşacık , bol köpüklü be harika kokulu...

Bizzat denemiş ve saç sorununa çözüm bulmuş olan ben size de bu ikiliyi şiddetle tavsiye ederim.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder