Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

5 Şubat 2011 Cumartesi

AŞK TESADÜFLERİ SEVER ****İZLEDİM -ÇOOOOK BEĞENDİM****

Arkadaşlar dün vizyona giren bu filmi şiddetle tavsiye ediyorum.Bende bu filmi merakla beklediğim için, vizyona girdiği ilk gün merakla izlemeye gittim.


Bilet gişesindekilerin konuşmaları iyice merakımı arttırdı.Gişedekilerin 'bu film süpermişelim bizde izleyelim,her çıkan çok beğeniyor vs .şeklindeki konuşmalarına dahil olduk......Bizden önceki seans bitiminden çıkanların ağlamaktan yüzleri kıpkırmızıydı:)Özellikle bayanlar salya sümük, erkekler ise düşünceli düşünceli çıkıyorlardı salondan...İyice merakımız artarak girdiğimiz salondan bizde bu karışık duygular içerisinde çıktık...




Çoğu sahnesinin Ankara'da çekilmesi ve filmde bu sahneleri gördükçe 'aaa kuğulupark, aaaa Tunalı diye seslerin salonda duyulmasıda enteresandı...
Filmin başlangıç kısmı ne kadar doğal ve akıcıysa, son kısmıda bir o kadar şaşırtıcı ve duygusal.Son kısımlarda 'bu senaryoyu kim yazmış ya bu kadar olur,yok artık vs diye konustuk:)İzlemeyenler için şiddetle tavsiye ederim,ben bir kez daha izlemek istiyorum ki normalde hiç huyum değildir...

1 yorum: