Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

27 Aralık 2010 Pazartesi

YVES SAINT LAURENT*** bayılıyorum bu markaya***



Yeni Yılın gelmesine sayılı günler kala , bende kendimi hediye alma ve yılbaşı telaşı içerisinde buldum:)Kendime yılbaşı için bir takım hediyeler almaya başladım:))Bu hediyelerden biride Ysl set...


Bu markaya bayılıyorummmm.YSL tüm makyaj malzemelerinde gerçekten çok ama çok başarılı.Uzmanlarının söylediğine göre Ysl 'renk' demekmiş.Hakikaten hiçbir markada olmayan renk tonları , iddialı renkler bu markada mevcut.Parfümleri genelde orta yaş üzerine hitap etsede, yeni çıkarmış olduğu parfüm oldukça farklı.Ysl'nin yeni kokusu PARISIENNE  yi mutlaka denemelisiniz.Çok ama çok kalıcı, oldukça farklı bir parfüm ...Kaldıkça değişen bir parfüm, pudraya dönen hoş br yapısı var,tavsiye ederim...

Rujum ise, Ysl 'nin ilk kez kullandığım bir serisinden.Silky-sensual radıant lıpstıck etiket kodu.Bu ruju ilk gördüğüm andan itibaren bayıldım veee serinin birkaç renginide daha almak istiyorum.Bu kadar yumuşak sürümü olan ve bu kadar net renk veren bir rujla ilk defa tanıştık:)27 numara Rose Paris kodlu,diğer numaralarıda harika,Şiddetle tavsiye ediyorum...




1 yorum: