Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

30 Aralık 2010 Perşembe

PEMBE SEVERLERE...BU ELBİSELER TAM BİZLİK...


 Sizde benim gibi pembeye bayılır mısınız?Ben pembenin her tonuna , özelliklede fuşya rengine ba-yı-lı-yo-rum.İnsan pembe giyince, kendini daha bir enerjik, daha bir muylu hissediyor.Kesinlikle sizde benim gibi sarı saç rengi kullanıyorsanız bol bol pembe giymelisiniz,çünküüüüü pembe sarışınlara dahada bir yakışıyor:)
Yılbaşının yaklaşmasıyla herkes kırmızı elbiselere daha da bir baksada , bende sizler için kırmızının aksine pembe elbiseler yayınlıyorum...Pembe pembe günler dilerim hepinize:)

















 BU PEMBEDE MİNİK DOSTLARIMIZ İÇİN.NE KADAR DA CİCİ ŞUNA BİR BAKIN:)



 Pembe elbiseleri yazmışken wish list' imin bir numarasınıda yazmak istedim sizlere...İşte bu renk bir Balenciaga çanta istiyorumçünkü bu renge ve bu çantalara ba-yı-lı-yo-rummmmmm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder