Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

2 Kasım 2010 Salı

MAC POWERPOINT EYE PENCIL HARİKA_SARIŞINLARA DUYURULUR

    M.A.C.Powerpoint Eye Pencil Powerpoint,
 suya dayanıklı ve kalıcı olup metalik, ışıltılı ve mat.Yani bu kalemde , bir kalemde olmasını istedigimiz her özellik mevcut...
 Uygulanması cok rahat . Çizgiyi çekin, gözlerinizi belirginleştirin ve öyle kalsın.bu kalemi cook ama cook begendim,asla akma ve dagılma yapmıyor.Benim almış oldugum renk siyah ,yesil karışımı ve simli.Siyahın yogunlugu gözlere fazla koyu bir ifade veriyor ama bu kalemde yeşillikte söz konusu oldugu için simsiyahhhh bakışlara elveda.Sarışınlar için kesinlikle ideal,simsiyah gözler sarışınlarda gündüz oldukca yogun duruyor, içindeki bu yeşillik cok cok farklı bir hava katmış bu kaleme...



4 yorum:

  1. MAC'in bu tip ürünleri çok güzel oluyor. Ben de eyeliner'ını kullanıyorum. Bu arada yorumun için teşekkürler. Yarışmayı blogunda tabi ki duyurabilirsin. Hatta çok sevinirim :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Bende bircok üründe mac tercih ediyorum ve cok memnunum...

    YanıtlaSil
  3. Tuttum bu kalemi ..Teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle tavsiye ederim süper.

    YanıtlaSil