Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

3 Kasım 2010 Çarşamba

GELİN ADAYLARINA ÖZEL SAÇLAR

Gelin adaylarından almış olduğum bir çok mailde, saç modelleri konusunda bir yazı yazmam istendi.Bende topuzlu saçlardan sizlere birkac model sunuyorum.Düğün günü topuz saç son derece rahat etmenizi, ensenizin terlememesini ve saçınızın bozulmadan saatlerce sabit kalmasını sağlar.Tabii güzel topuz resmini kuaföre tarif etmek yetmiyor, birde bu topuzun denemesini yaptırmak gerekiyor.Bu güne kadar özel günlerde yaptırmış olduğum hiç bir topuzu beğenmedim.Çünkü hepsi beni oldugumdan cok cok büyük gösterdi.Spreyle parlatılmış topuzlardanda oldum olası nefret etmişimdir.Ama böyle bir taç ile asagıda yapılmış topuz anlattıgım klasmana girmeyen çok şık bir model bence...


Bu nedenlerden dolayı ben gelin başımda taç kullanarak açık, düz bir saçı tercih ettim.Bana sorarsanız sarı saça en iyi giden gelin başı modeli açık , düz saçlar.Açık saçta ,ense kısmı gizli bir şekilde tokalar ile toplanıyor ki terleme vs nedeniyle saçlar yapışıp , bozulmasın, hemde gelin rahat etsin diye.yani arkası gizli topuz gibi oluyor açık saçlarında...


Hangi modeli seçerseniz seçin ama içinize sinmesine dikkat edin...Ah keşke dememek için  model araştırın ve denetin.Düğünden sonra elinizde sadece resimler kalıyor.Sizinde resimlerinize baktıkça benim gibi cook cokkk mutlu olmanızı dilerim..








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder