Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

25 Kasım 2010 Perşembe

CHANEL ALLIK FIRÇASI-KULLANIYORUM-BAYILIYORUM


Sizlerle ,kullanıp begendigim ürünleri paylasmayı seviyorum.Cünkü hem tavsiye oluyor hemde okuyanlar için yeni fikirler oluşuyor.İşte bu Chanel fırçada bayılarak kullandıgım ürünlerim arasında.

Beni tanıyanlar makyaja ve makyaj malzemelerine ne kadar düşkün oldugumu bilirler.Kozmetik ürün alanların tanışma noktasıyımdır çogu zman,her markanın her ürününü takip etme çalışırım,daha öncedende dedigim gibi evim Sephora gibi:)
İşte bu harika fırçada hem mineral pudra kullananlara hemde allıgının güzel görünüp eşit dagılmasını isteyenlere tavsiyem.Ben bu fırcayı seneler önce yurtdısından getirtmiştim , fakat hem pudra hemde allıgı aynı fırcayla süremedigim için bir adet daha almam gerekti.Sevil parfümerilerde ve gittigidiyorda satışta.Kabuki fırca kullanırım diyenlere ideal,hem yumusacık hemde yıllar boyu tek bir teli dahi dökülmüyor...benden söylemesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder