Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

12 Ekim 2010 Salı

Severek kullanıyorum _PARIS HILTON RUBBER DUCK_

UGG marka botlardan ve Lacoste’un yagmur botları sonrasinda 2009-2010 Sonbahar-Kış sezonunda kara kıştan korunmak için tercih edilecek diğer bir bot markası “Rubberduck Snowjoggers” olacak.
 

Paris Hiltondan sizde benim gibi hoşlanmıyor ve onu uçuk kaçık buluyor olabilirsiniz:)Ama tasarımını yaptıgı ürünler konusunda
aynı şeyi söyleyemeyecegim...RUBBER DUCK markası ile tasarımını yaptıgı bu botları gecen seneden beri cok begeniyorum.Bu sene kışın erken gelmesi ile bende bu botlardan alma geregi hissettim ve siyah renginden hemen aldım.İyikide almısım cok ama cok begendim.
Özellikle bu botlar inanılmaz sıcak tutuyor ayaklarınızı.Yani özellikle karlı havalarda giymek için cok ideal.İkinci olarak bu botlar hem eliselerle,hem kotlarla hemde spor tarzda esortman altları vs.ile cok şık duruyor.Ben kotla ve eşortman altı ile denedim ikisindede gayet hoş oldu.sizlerede tavsiye ederim.Benim aldıgım model işte bu:)diger renklerdede aklı kalmadı desem yalan olur.Belli olmaz belki bir tanede renkli model alabilirim.


Fiyatlarına gelince,düz renkler 199TL den satışa sunulmus.asagıda görüceginiz desenli modeller ise farklı fiyat aralıklarıyla artarak devam ediyor.
Püsküllü olanların fiyatı 399TL.ve en yüksek fiyatlı olanları bunlar...
İşte size cici mi cici diger renkler.

İster ayağınız çok üşüyor olsun, isterseniz modayı çok yakından takip ediyor olun, bu sezon Snowjoggers giymek için bir çok sebep sayılabilir.
 Lindsay Lohan, Katherine Heigel, Kate Walsh, Geri Halliway, Janice Dickinson gibi ünlülerin tercih ettiği Snowjoggers kaliteli bir kar botu olmasının yanında bu sezonun en hit ürünlerinden birisi olarak adından sıkça söz ettiriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder