Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

6 Ekim 2010 Çarşamba

***LOREAL'İN 6 SAAT KALICI GLOSSLARI DENENDİ ONAYLANDI***

SÜPER SÜPER SÜPER...
Loreal 'in bu zamana kullanıpta begenmedigim ürünü hiç olmadı.Sac boyaları,makyaj malzemeleri ve cilt bakım ürünleri gercekten harika.kullanmadıgım cok az ürünü kalmıstır bu markanın, rimellerinin farkı,farlarının tonları ve özellikle simli rujları severek kullandıgım ürünleri.Sizlerle son kullandıgım- GLAM SHINE 6H -paylasmak istedim.

Gloss hastası bir makyajsever olarak bu ürünü kesfetmem uzun sürmede.Aldıgım rejondaki bayan 'bu gloss 6 saat kalıcıdır 'dediginde yüzüne imalı bir bakış atsam ve inandırıcı gelmesede sonrasında bunun için pişman oldum:) İLK DEFA bir gloss bu kadar kalıcı oldu benim için, şaşırmadım desem yalan olur , parlaklıgında ve renginde bozulma olmadan uzun süre dayanıklı olan bu glossun sürün ve unutun.uzun süre tazeleme gereksinimi duymayacaksınız.

Gelelim fırcasına...Loreal'in ozel patentli fırcası baska hiçbir üründe yok.Bu fırca gercekten sürümü hem kolay hale getiriyor hemde özel yapısı sayesinde eşit dağılım söz konusu.cok begeniceksiniz...
Ben bu ürünün bir cok rengini deneyerek en son 106-FOREVER YOUNG da karar kıldım.Sade bir ton, parlak,en hafif makyajı bile canlandırıyor, ıslak görünümlü veeee cok kalıcı e daha ne olsun?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder